NTT Group polityka jakości
Polityka jakości NTT Group opiera się na ugruntowanej tradycji produkowania najwyższej jakości części i dążenia do bycia wiodącym dostawcą w napędach mechanicznych i akcesoriach.
Nasza polityka jakości obejmuje następujące główne punkty:
Mamy dostarczać produkty wysokiej jakości , w odpowiednim czasie, w odpowiednim miejscu i po konkurencyjnej cenie, które spełniają wymagania i oczekiwania naszych klientów.
Naszą ambicją jest tworzenie długoterminowych relacji z klientami .
Sposoby osiągnięcia tego celu:
Poprzez ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością, nasze produkty i procesy oraz działalność działalność dostosowujemy tak, aby maksymalnie zwiększyć zadowolenie klientów
Musimy mieć kadre, która wspomoże personel i działalność
Zarządzanie stawia cele jakości, które są przekazywane, monitorowane i kontrolowane regularnie
Musimy mieć kompetentnych współpracowników, którzy czują się odpowiedzialni za jakość swojej pracy
Nasi dostawcy i partnerzy muszą gwarantować stawianą przez nas jakość
Będziemy pracować tak , aby mieć pewność, że każda zrealizowana dostawa jest wykonana dobrze i będzie miała pozytywny wpływ dla przyszłej współpracy
Każdy w firmie jest odpowiedzialny do wypełniania polityki jakości.
Mölndal 2013 - 12 - 18
Berndt Denberger
CEO